• 2. Akapity – jak ma wyglądać ten pierwszy? Nie stosuje się wcięcia akapitowego w pierwszym akapicie (przykład 4.). Nie ma przecież wątpliwości, gdzie kończy się tytuł a zaczyna akapit. Przykład 4. Tak jest źle Rafał systematycznie i często opuszczał zajęcia szkolne. Z równą częstotliwością i systematycznością mama Rafała bądź pisała mu usprawiedliwienia lub osobiście u wychowawczyni przedstawiała barwne historie, dlaczego jej kochany Rafałek nie mógł być w szkole. Niestety prawda była taka, że Rafał doskonale wykorzystywał piękną acz w pewnych aspektach naiwną miłość swojej mamy, która uległa każdej jego zachciance, symulacji choroby, dawała wiarę pełnym fantazji historiom, opowiadanym przez syna o niedobrych nauczycielach i permanentnym szkolnym stresie gimnazjalisty z drugiej klasy. Żaden argument wychowawczyni, ani pedagog szkolnej nie złamał rodzicielskiej solidarności mamy Rafała. Rafał po czterech latach zakończył edukację gimnazjalną i znalazł się w prywatnej szkole opłacanej przez mamę. Tak jest dobrze Rafał systematycznie i często opuszczał • zajęcia szkolne. Z równą częstotliwością i systematycznością mama Rafała bądź pisała mu • usprawiedliwienia lub osobiście u wychowawczyni przedstawiała barwne historie, dlaczego jej kochany Rafałek nie mógł być w szkole. Niestety prawda była taka, że Rafał doskonale wykorzystywał piękną acz w pewnych aspektach naiwną miłość swojej mamy, która uległa każdej jego zachciance, symulacji choroby, dawała wiarę pełnym fantazji historiom, opowiadanym przez syna o niedobrych nauczycielach i permanentnym szkolnym stresie gimnazjalisty z drugiej klasy. Żaden argument wychowawczyni, ani pedagog szkolnej nie złamał rodzicielskiej solidarności mamy Rafała. Rafał po czterech latach zakończył edukację gimnazjalną i znalazł się w prywatnej szkole opłacanej przez mamę
O beneficjencie
• 2. Akapity – jak ma wyglądać ten pierwszy? Nie stosuje się wcięcia akapitowego w pierwszym akapicie (przykład 4.). Nie ma przecież wątpliwości, gdzie kończy się tytuł a zaczyna akapit. Przykład 4. Tak jest źle Rafał systematycznie i często opuszczał zajęcia szkolne. Z równą częstotliwością i systematycznością mama Rafała bądź pisała mu usprawiedliwienia lub osobiście u wychowawczyni przedstawiała barwne historie, dlaczego jej kochany Rafałek nie mógł być w szkole. Niestety prawda była taka, że Rafał doskonale wykorzystywał piękną acz w pewnych aspektach naiwną miłość swojej mamy, która uległa każdej jego zachciance, symulacji choroby, dawała wiarę pełnym fantazji historiom, opowiadanym przez syna o niedobrych nauczycielach i permanentnym szkolnym stresie gimnazjalisty z drugiej klasy. Żaden argument wychowawczyni, ani pedagog szkolnej nie złamał rodzicielskiej solidarności mamy Rafała. Rafał po czterech latach zakończył edukację gimnazjalną i znalazł się w prywatnej szkole opłacanej przez mamę. Tak jest dobrze Rafał systematycznie i często opuszczał • zajęcia szkolne. Z równą częstotliwością i systematycznością mama Rafała bądź pisała mu • usprawiedliwienia lub osobiście u wychowawczyni przedstawiała barwne historie, dlaczego jej kochany Rafałek nie mógł być w szkole. Niestety prawda była taka, że Rafał doskonale wykorzystywał piękną acz w pewnych aspektach naiwną miłość swojej mamy, która uległa każdej jego zachciance, symulacji choroby, dawała wiarę pełnym fantazji historiom, opowiadanym przez syna o niedobrych nauczycielach i permanentnym szkolnym stresie gimnazjalisty z drugiej klasy. Żaden argument wychowawczyni, ani pedagog szkolnej nie złamał rodzicielskiej solidarności mamy Rafała. Rafał po czterech latach zakończył edukację gimnazjalną i znalazł się w prywatnej szkole opłacanej przez mamę
Myślisz, że komuś się przyda?Udostępnij aktualność